Zoek accessoires

Garantie & Reparatie


GARANTIE

Uw product defect? Dat is heel vervelend. Graag leveren wij onze producten in topconditie bij u af. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het transport of door andere redenen een product defect of beschadigd is. Uiteraard lossen wij dit voor u op. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als gebruiker er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie van een jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

REPARATIE

Kunt u zich niet op de garantie beroepen of is uw product al wat ouder? Dan bieden wij graag onze technische expertise aan. Als officieel Kärcher service punt beschikken wij over een uitgebreide werkplaats met goed opgeleide monteurs die repareren, onderhouden en keuren volgens de Kärcher normen.

AANMELDEN VAN GARANTIE EN/OF REPARATIE

Voor een juiste afwikkeling lopen wij graag met u de volgende stappen door:

  1. Stuur per e-mail het ingevulde garantie-/reparatieformulier naar retour@schoonex.nl. Zo kunnen wij uw aanvraag sneller behandelen en ontstaan er geen misverstanden.
  2. U verpakt in een gepaste verpakking uw machine met daarbij alle bijbehorende toebehoren/accessoires zoals bijv. slangen, lansen, pistolen etc. Ook het uitgeprinte exemplaar van het garantieformulier zien wij graag bij de doos in. Let op, u bent zelf verantwoordelijk voor de kosten en risico's van deze verzending. Wanneer de retourzending binnen de wettelijke garantie valt, vergoeden wij de kosten.
  3. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons bericht per e-mail.
  4. De machine zal worden nagekeken door onze technische dienst, deze beoordeelt of uw machine binnen de garantie valt.
  5. Nadat wij uw machine hebben beoordeelt krijgt u van ons bericht of deze binnen of buiten de garantie valt.

Download hier het garantie/reparatie formulier

Binnen garantie:

  1. Wanneer de machine binnen de garantie valt repareren wij deze kosteloos.
  2. Na het afronden van uw garantieaanvraag sturen wij uw machine retour.

Buiten garantie:

  1. Mocht uw machine niet of alleen gedeeltelijk binnen de garantie vallen, bieden wij de optie om uw machine te repareren en ontvangt u van ons een offerte per e-mail met de kosten voor reparatie.
  2. Indien u besluit over te gaan op reparatie van uw machine en u gaat akkoord met de offerte, zal de reparatie zoals afgesproken worden uitgevoerd en zullen wij de machine weer aan u retourneren.
  3. Wanneer u besluit om niet akkoord te gaan met de offerte en de reparatie valt buiten de wettelijke garantie, zullen wij onderzoekskosten in rekening brengen van €25,00 incl. btw en de geldende verzendkosten voor deze verzending. Deze kosten vervallen wanneer u een nieuwe machine aanschaft bij Schoonex Reinigingssystemen.

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.